میزان کارمزد ارزهای دیجیتال در کیوسک چقدر است؟

بازارها و کارمزد برداشت

در صرافی کیوسک، کارمزد انجام معامله با کارمزد واریز و برداشت تومانی متفاوت است. کارمزد خرید و فروش رمزارز، مقدار ثابت 0.2 درصد در نظر گرفته شده است. یعنی هر مقدار کریپتویی که بخرید یا بفروشید 0.2 درصد آن به عنوان کارمزد به صرافی می‌رسد.

واریز تومانی رایگان است یعنی زمانی که پولی از بانک به صرافی انتقال دهید، صرافی چیزی از آن کم نمی‌کند. اما برداشت تومانی با 5000 تومان کارمزد همراه است. برای هر مبلغی که درخواست برداشت دهید می‌بایست 5000 تومان کارمزد بپردازید. البته این کارمزد برای صرافی نیست بلکه مربوط به شرکت همیار پرداخت است که تراکنش‌ها را انجام می‌دهد.

در نظر داشته باشید که کارمزد 0.2 درصدی کیوسک برای همه رمزارزها به همین مقدار است ولی ممکن است مقدار آن در کمپین‌ها، مناسبت‌ها و شرایط خاص تغییر کند و تخفیف داده شود.

باید بدانید که کارمزد صرافی از کارمزد شبکه بلاک‌چین جداست. هر بلاک‌چین برای تراکنشی که انجام می‌شود کارمزد مخصوص به خود را دارد. مثلا هزینه برداشت ریپل، 0.2 توکن XRP است و حداقل مقدار برداشت، 30 ریپل است. اما در مورد دوج کوین، کارمزد آن 4 دوج و حداقل تعداد دوج قابل برداشت، 80 عدد است. جزییات بیشتر را در صفحه کارمزدهای کیوسک می‌توانید ببینید.

سوالات مرتبط:
این آموزش مفید بود؟
بله، مفید بودنه، جالب نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *